سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پرواز با بال خیال
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دلم تنگ است

 

به دیدارم بیا هر شب

در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند

 

دلم تنگ است.

 

بیا ای روشن ....  ای روشنتر از لبخند

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها

 

دلم تنگ است.

 

بیا بنگر چه غمگین و غریبانه

در این ایوان سرپوشیده وین تالاب مالامال

دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهی ها

و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی.

شب افتاده است و من تنها و تاریکم ....

 

و در ایوان من دیریست

در خوابند

پرستوها و ماهی ها و آن نیلوفر آبی

 

بیا ای مهربان با من !

بیا ای یاد مهتابی !



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرشاد کا ( یکشنبه 84/10/4 :: ساعت 4:30 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

امید
5 قانون طلائی عشق
دلم تنگ است

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 3987
» درباره من

پرواز با بال خیال

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب